Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  دانلود كتاب تاب آوري در سيلي واقعيت راس هريس دانلود كتاب تاب آوري در سيلي واقعيت راس هريس

pdfbomb

دانلود كتاب تاب آوري در سيلي واقعيت راس هريس 279 صفحه PDF پي دي اف?

دانلود كتاب تاب آوري در سيلي واقعيت راس هريس 279 صفحه PDF پي دي اف  در سايت پي دي اف بمب در اختيار شما قرار گرفت.كتاب «تاب‌آوري در سيل واقعيت» نوشته‌ي راس هريس به بررسي مفهوم تاب‌آوري و راهكارهايي براي مقابله با چالش‌ها و مشكلات زندگي مي‌پردازد. اين كتاب بخشي از جنبش روان‌شناسي پذيرش و تعهد (ACT) است كه به طور خاص به ارائه روش‌هايي براي افزايش تاب‌آوري و سازگاري در مواجهه با مشكلات مي‌پردازد. با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

 

دانلود تاب آوري در سيلي واقعيت
تاب آوري در سيلي واقعيت از هريس
كتاب صوتي تاب آوري در سيلي واقعيت
تاب آوري در سيلي واقعيت
تاب آوري در سيلي واقعيت دانلود رايگان


خلاصه كتاب تاب آوري در سيلي واقعيت راس هريس:
كتاب تاب آوري در سيلي، نتيجه ي تحقيقات علمي راس هريس است كه نكات و آموزه هايي براي مواجهه با مشكلات زندگي ارائه مي دهد. او به خوانندگان خود ياد مي دهد كه چگونه مي توانند آمادگي خود را براي مواجهه با شكست ها افزايش داده و به رضايتمندي در زندگي دست پيدا كنند.

دانلود كتاب تاب آوري در سيلي واقعيت
تاب آوري در سيلي واقعيت راس هريس
كتاب تاب آوري در سيلي واقعيت
خريد تاب آوري در سيلي واقعيتPDF
تاب آوري در سيلي واقعيت دانلود


معرفي نويسنده
راسل هريس (Russ Harris)، نويسنده كتاب «تاب‌آوري در سيل واقعيت»، يكي از كارشناسان برجسته در زمينه روان‌شناسي و درمان مبتني بر پذيرش و تعهد (ACT) است.

نقاط قوت كتاب
تكنيك‌هاي عملي

كتاب ارائه‌دهنده تكنيك‌ها و راهكارهاي عملي براي افزايش تاب‌آوري و مديريت چالش‌ها است. اين روش‌ها به خوانندگان كمك مي‌كند تا با مشكلات زندگي به شيوه‌اي سازنده و مؤثر برخورد كنند.

پايه‌گذاري بر ACT

كتاب بر مبناي روان‌شناسي پذيرش و تعهد (ACT) نوشته شده است كه به عنوان يك رويكرد علمي و مؤثر در درمان مشكلات روان‌شناختي شناخته مي‌شود. اين مدل به خوانندگان كمك مي‌كند تا به شيوه‌اي انعطاف‌پذير و پذيرش‌گر با مشكلات زندگي مواجه شوند.

خودآگاهي و خودمراقبتي

كتاب به خوانندگان كمك مي‌كند تا خودآگاهي خود را افزايش دهند و مهارت‌هاي لازم براي مديريت و كنترل احساسات و تفكرات خود را ياد بگيرند.

منبع : https://pdfbomb.com/product/tabavari-dr-seyli-vageit/


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/6/28 ساعت: ۱۴ توسط:pdfbomb :